مشاوره و هیپنوتیزم

  • ۰
  • ۰

لاغری با ذهن

آهسته غذا بخورید

عجله در خوردن غذا یکی از عوامل پرخوری و چاقی است. میدونی چرا؟ این به این دلیل است که وقتی سرعت غذا خوردن در هنگام گرسنگی زیاد است، هورمون سیری ترشح می شود. در واقع هورمون سیر پس از چند دقیقه یا حتی یک ساعت تولید می شود. وقتی آهسته غذا می خورید، احتمال ترشح هورمون های سیری قبل از پر شدن معده شما زیاد است.

سپس با عجله زیاد غذا بخورید، در فاصله یک جویدن سیری می شود. بنابراین مغز را می کشد و دستور غذا را می دهد. به طور کلی، آهسته غذا خوردن می تواند باعث کاهش اشتها و سیری شود.

غذاهای حاوی فیبر بخورید

یکی دیگر از راه های کاهش وزن سریع در خانه، خوردن غذاهای غنی از فیبر است. این غذا اشتهای کاذب را از بین می برد. اگر یک ساعت قبل از غذا یک سیب بخورید، فیبر اثر کاهشی روی غذا دارد. فیبر یک ماده مغذی است که به تثبیت قند خون بدون افزایش بدن کمک می کند. همچنین اگر معده برای چند ساعت خالی باشد، احساس سیری می کند.
بسیاری از مطالعات نشان می دهد که مصرف فیبر باعث کاهش وزن در یک ماه می شود. طبق یک مطالعه، افزایش روزانه 14 گرم فیبر بدون ایجاد

سایر موارد در رژیم غذایی تا 10٪ کاهش می یابد. کار بر روی تنها 14 گرم فیبر در روز می تواند به شما کمک کند تا 1.9 پوند در ماه کم کنید.
برای کاهش وزن سریع در 3 روز، می توانید روزانه حداقل 25 تا 38 غذای گرم حاوی فیبر مصرف کنید. این غذاها شامل سبزیجات، حبوبات و غلات کامل است.

    یکی دیگر از راه های کاهش وزن سریع در خانه، خوردن غذاهای غنی از فیبر است. این غذا اشتهای کاذب را از بین می برد. اگر یک ساعت قبل از غذا یک سیب بخورید.

صبحانه را زیاد بخورید

یکی از سریع ترین راه های کاهش وزن در خانه، مصرف زیاد در وعده صبحانه است. این به شما کمک می کند تا مصرف روزانه را کاهش داده و مصرف کنید. یک مطالعه نشان داد که به مدت 12 روز، آنها تا 441 واحد در هفته مصرف کردند که به 441 واحد کاهش یافت. به طوری که بعد از 12 هفته 4.9 از دست دادند.

مطالعه دیگری در دختران نوجوان نشان داد که خوردن صبحانه افزایش و کاهش می یابد. بنابراین در طول روز کمتر احساس گرسنگی می کند. غذاهایی مانند جو، ماست، تخم مرغ، کره بادام زمینی دارای چربی بالایی هستند.

هر شب به اندازه کافی بخوابید

تنظیم یک برنامه منظم خواب نیز می تواند منجر به کاهش وزن در یک ماه شود. بر اساس یک مطالعه، اگر مردان تنها یک ساعت در شب کمتر بخوابند، اشتهای آنها در طول روز افزایش می یابد. اگر این روند به مدت یک ماه ادامه یابد، احتمال افزایش وزن تا یک ماه افزایش می یابد. بی خوابی و کم خوابی در شب در زنان نیز اشتهای کاذب را افزایش می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/slimming-with-the-mind/

  • ۰۰/۰۹/۰۳
  • zahra farzane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی