مشاوره و هیپنوتیزم

  • ۰
  • ۰

کاهش وزن

لاغری با ذهن

اگر مدام به کاهش وزن فکر می کنید و در کاهش وزن شکست می خورید، یک خبر خوب برای شما دارم – دیگر به کاهش وزن فکر نکنید!

برای سه دهه، کاهش وزن در رأس بیشتر افکار من بود. در حالی که وزن کم کردم، هرگز آن را حفظ نکردم. من در کتابم به جزئیات بسیار بیشتری می پردازم: آزادی غذا خوردن - 10 راز برای کاهش وزن پایدار و آرامش درونی.

ذهن ما فوق العاده قدرتمند است. ما از طریق افکارمان واقعیت خود را خلق می کنیم. فکر کردن بیش از حد به کاهش وزن ممکن است شما را از کاهش وزن باز دارد.
فکرش را بکن… 🙂

در دنیای حسی و فناوری ما به طور همزمان با تصاویر و افکار بمباران می‌شویم. اینها تصاویر بازاریابی هستند:

• اندام ایده آل

شکم شش تکه

• پوست کامل

• موهای عالی

• لباس و لوازم جانبی عالی
ذهن ما همیشه در حال پردازش است

• همه این تصاویر به نتیجه گیری های خودمان فیلتر می شوند. ترجمه: ما به اندازه کافی خوب نیستیم.

• ذهن به عنوان یک ماشین حساب در حال محاسبه کالری، کربوهیدرات، غذاهای خوب، غذاهای بد است.

قضاوت های ذهنی با اشکال فکری شروع می شود: «تو نباید آن را می خوردی. شما قدرت اراده ندارید شما نمی توانید وزن کم کنید. هرگز شبیه…”

• ترازو یک یادآوری دیگر است، اگر خبر بد باشد، قضاوت های ذهنی بیشتری را تعیین می کند
فکر کن، فکر کن، فکر کن

به این افکار اضافه کنید که چقدر گرسنه هستید، زیرا تصمیم گرفته اید یک رژیم غذایی شدیدتر را دنبال کنید! با همه این افکار، شگفت‌انگیز است که ما حتی می‌توانیم عمل کنیم.
بنابراین، چگونه از فکر کاهش وزن برای کاهش وزن دست بردارید؟

ابتدا تصمیم می گیرید که تمام این تفکرات شما را به جایی نمی رساند، اما احساس غرق شدن و اضطراب می کنید. سپس راه هایی برای از بین بردن افکار وسواسی و منفی پیدا می کنید.

چگونه افکار وسواسی و منفی را پاک می کنید؟

گرفتن رژیم رسانه ای می تواند کمک کننده باشد. از طریق رسانه های اجتماعی، مجلات و تلویزیون، آنچه را که به ذهن خود تغذیه می کنید کاهش دهید. این به معنای انتخابی بودن است. اگر چیزی که می خوانید یا در آن شرکت می کنید احساس خوبی در شما ایجاد نمی کند، شرکت نکنید.

مدیتیشن و تمرین های مراقبه مانند دعای متفکرانه، نوشتن متفکرانه و یوگا می تواند به تمرکز بر لحظه حال کمک کند و افکار به هم ریخته و مضطرب را از بین ببرد. مدیتیشن به شما این امکان را می دهد که ساکن باشید و به آنچه بدنتان نیاز دارد گوش دهید.

اگر این موارد را تجربه می کنید: در رژیم غذایی، بدون رژیم غذایی چرخ و فلک، به احتمال زیاد به سیستم تنظیم داخلی بدن خود اتصال کوتاه داده اید تا به شما اطلاع دهد که چه زمانی سیر شده اید. بدن های شگفت انگیزی به ما داده شد. وقتی به آنها توجه می کنیم، بدن ما به ما می گوید که به چه چیزی نیاز داریم.
درخواست مداخله الهی

ما از ذهن، جسم و روح تشکیل شده ایم. وقتی یکی از این زمینه ها را نادیده می گیریم، زندگی ما از تعادل خارج می شود. عدم تعادل آسان است زیرا ما در فرهنگ مادی گرایی زندگی می کنیم. بازاریابی انبوه بر این تمرکز دارد که به ما بگوید قرار است چگونه به نظر برسیم، چه چیزهایی باید داشته باشیم و چگونه با یک تصویر ایده آل مطابقت داشته باشیم.

وقتی فقط بر روی جنبه های فیزیکی تمرکز می کنیم، غنای درونی خود را که هر یک از ما را منحصر به فرد می کند، از دست داده ایم. ما آفریده نشده ایم که مضطرب و ترسناک باشیم، ما آفریده شده ایم تا زندگی کنیم، عشق بورزیم و پیشرفت کنیم.

وقتی با زمان سختی مواجه می شوم، همیشه به دعا روی می آوردم. دعای مورد علاقه من همیشه - کمک کنید. 🙂

می توانید مدیتیشن و دعای رها را به صورت رایگان دانلود کنید. این یکی از 10 تأییدیه مراقبه است که بر اساس 10 راز کتاب آزادی غذا خوردن ساخته شده است.

اطلاعات بیشتر

منبع

https://taghirbavar.com/slimming-with-the-mind/

  • ۰۰/۰۹/۰۹
  • zahra farzane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی