مشاوره و هیپنوتیزم

  • ۰
  • ۰

انرژی درمانی در اصفهان

پاکسازی انرژی منفی در خانه

آیا می خواهید از شر انرژی های منفی و استرس خلاص شوید؟ اول از همه باید از خانه شروع کنید. در این قسمت از نمناک با روش هایی آشنا می شوید که از طریق آنها می توانید انرژی های منفی را از خانه خود پاک کنید.

خانه ها یا کمی بهتر یا کمی بدتر ما را نشان می دهند. یک خانه زیبا می تواند برای شما سرگرم کننده باشد.

اما اگر خانه شما پر از منفی است، باید کمتر کار کنید و انرژی های منفی را به دام بیاندازید، اما قبل از هر چیز باید نشانه های انرژی منفی را در خانه شناسایی کنید.

علائم انرژی منفی در بدن چیست؟

انرژی اطراف ما و هر چه بیشتر به انرژی اطرافش فکر کند بیشتر روی ما تاثیر می گذارد و بیشتر از آن بهره می بریم. معرفی که نشان می‌دهد انرژی‌های شما در بدن شما هستند:

     سردرد ادامه دارد
     مورد
     بی قراری
     بیخوابی

درد شکم
     تحت فشار
     آسم
     تاری ذهن

چیزی که همه ما با آن موافق هستیم این است که همه این علائم فیزیکی انرژی منفی برای ما ناخوشایند هستند، بنابراین در چنین مواقعی چه کنیم؟

انرژی منفی

چگونه انرژی را آزاد کنیم و از آن خارج شویم؟

راه های زیادی برای رهاسازی انرژی منفی وجود دارد، اما یکی از موثرترین راه ها این است که نفس عمیق بکشید و احساسات و تفکر خود را بهبود ببخشید.

چرا یک ابزار قدرتمند برای رهاسازی انرژی های به دام افتاده داریم؟ زیرا متوجه می شود که ذهن ما به زمان حال می اندیشد.

با آگاهی از زمان حال، ذهن و بدن خود را از دست می دهیم و می توانیم از انرژی درون نگر خود استفاده کنیم تا ببینیم چه چیزی مانع از جریان انرژی در درون ما می شود.

بارها در قسمت‌های مختلف نت گفته شده است که مدیتیشن می‌تواند برای از بین بردن این انرژی‌ها معده‌ساز باشد که باعث افزایش قدرت و دستکاری انرژی، جلوگیری از پاکسازی و ایجاد انرژی می‌شود. انجام می دهند.
راه های از بین بردن انرژی منفی بدن

     از گیاهان شفابخش استفاده کنید.
     با آب نمک حمام کنید.
     مدیتیشن کنید.
    محیط اطراف خود را با افراد مثبت پر کنید.
     دوش جنگل بگیرید

هر چه زودتر بی نظمی را از بین ببرید.

بله، به همین دلیل است که پس از مرتب کردن وسایل احساس خوبی دارید. انرژی در بدن ها به خصوص در بدن های قدیمی باقی می ماند و اکنون بسته به نوع انرژی ممکن است از نظر جسمی، ذهنی، روحی و معنوی ما را از حرکت به سمت آن باز دارد و وقتی پر از اشیا است، بی فایده است او انجام می دهد. نه، فرصتی برای ورود چیزهای جدید به زندگی شما وجود ندارد. پس باید مطمئن شوید که از همه چیز اطرافتان لذت می برید و اگر اینطور نیست، آن را دور بیندازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/energy-healing/

  • ۰۰/۰۹/۰۳
  • zahra farzane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی