مشاوره و هیپنوتیزم

  • ۰
  • ۰

لاغری با ذهن

نحوه اندازه گیری بدن

اندازه گیری بدن برای ردیابی پیشرفت شما مهم است. اندازه گیری های دقیق بدن به شما کمک می کند تا متوجه شوید که ترکیب بدن شما دقیقا چگونه تغییر می کند و فعالیت بدنی و تغییرات رژیم غذایی شما چگونه بر شما تأثیر می گذارد.

    کمر: دور کمر خود را بدون اینکه چسب را خیلی محکم (یا خیلی شل) بگیرید اندازه بگیرید. به عنوان یک راهنمای خشن، کمر شما باریک ترین قسمت تنه شما یا تقریباً 1 اینچ بالاتر از ناف شما است.
    باسن: باسن را در اطراف کامل ترین قسمت باسن خود با پاشنه های خود اندازه بگیرید.
    ران ها: قسمت بالای ران ها را اندازه بگیرید، درست در زیر جایی که باسن در قسمت پشتی ران ادغام می شود.
    سینه: دور کامل ترین قسمت سینه را اندازه بگیرید.

سوالات متداول
چگونه کاهش وزن را در نمودار اندازه گیری می کنید؟

کاهش وزن خود را با ردیابی وزن، چربی بدن، ضربان قلب در حالت استراحت و اندازه گیری دور اندازه گیری کنید و همه آنها را در نمودار کاهش وزن ثبت کنید. این اندازه‌گیری‌ها را به‌طور منظم انجام دهید و از نحوه پیشرفت روال تناسب اندام و کاهش وزن خود مطلع باشید.
چگونه یک نمودار کاهش وزن در اکسل ایجاد کنیم؟

یک سند صفحه گسترده جدید در اکسل ایجاد کنید. در ردیف بالا، عواملی را که ردیابی خواهید کرد (وزن، چربی بدن، ضربان قلب در حالت استراحت و همه اندازه‌گیری‌ها) فهرست کنید. در ستون سمت چپ، تاریخ‌هایی را که اندازه‌گیری‌ها را انجام می‌دهید فهرست کنید. وزن، چربی بدن، ضربان قلب و اندازه گیری های خود را در بلوک متقاطع برای هر تاریخ ثبت و فهرست کنید.
چگونه نمودار پاداش کاهش وزن تهیه کنید؟

با استفاده از نمودار پاداش، نقاط عطف را در طول سفر کاهش وزن خود مشخص کنید. انگیزه خود را حفظ کنید و با یک کتاب جدید، یک تعطیلات آخر هفته یا یک روز مراقبت از خود به خود پاداش دهید. این کار را زمانی انجام دهید که به لحظات مهمی مانند تمرین برای سه روز متوالی یا ثبت یک رکورد شخصی جدید تناسب اندام رسیدید.

آیا در پایبندی به برنامه کاهش وزن خود با مشکل مواجه شده اید؟ شاید متوجه شوید که در حال تقلب در برنامه های رژیم غذایی تنها چند روز پس از تعهد به آنها هستید. "من در رژیم غذایی ام تقلب کردم ... حالا چه کار کنم؟"

تقریباً همه ما لحظاتی را داشته‌ایم که میل به خوردن یک غذای خاص به قدری قوی است که به نظر می‌رسد هیچ جایگزین دیگری جز خوردن آن و کنار گذاشتن رژیم غذایی وجود ندارد. اما واقعیت این است که کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا به برنامه غذایی سالم خود متعهد بمانید، همچنان وزن کم کنید و احساس گناه نکنید.

اگر سابقه یک اختلال خوردن یا افسردگی دارید، از یک متخصص تغذیه سلامت رفتاری واجد شرایط یا متخصص تغذیه متخصص در اختلالات خوردن در رابطه با کاهش وزن و برنامه های رژیم غذایی، راهنمایی شخصی بخواهید.

چگونه از تقلب در برنامه های غذایی خودداری کنیم

ترفندهای ساده و هک های رژیمی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند برنامه غذایی سالم خود را حفظ کنید. این سه سوال را از خود بپرسید. آنها شما را به پاسخی می‌رسانند که باعث می‌شود در مورد اهداف کاهش وزن و رابطه‌تان با غذا احساس بهتری داشته باشید – صرف نظر از اینکه چه تصمیمی دارید.

تا الان چه کارهایی انجام داده ام؟
قبل از شیرجه رفتن از صخره در اعماق خرابی رژیم غذایی، یک دقیقه وقت بگذارید و به یاد بیاورید که تا چه حد پیش رفته اید. حتی مهم نیست که فقط یک روز رژیم خود را داشته باشید. فقط تصمیم برای تغییر عادات غذایی خود نشان دهنده گامی مثبت در جهت درست است. برای آن و برای هر جلسه ورزشی، وعده غذایی با وعده غذایی، میان وعده سالم و تصمیم مناسب رژیمی که تا کنون گرفته اید، به خودتان اعتبار بدهید. قبل از اینکه به سؤال بعدی بروید، کمی وقت بگذارید و تعدادی از این دستاوردها را در ذهن خود فهرست کنید (یا آنها را یادداشت کنید).

همچنین به یاد داشته باشید که کاهش وزن به زمان نیاز دارد. صبر ضروری است. یک جدول زمانی وجود دارد که می توانید برای مشاهده نتایج رژیم دنبال کنید، اما کاهش وزن هر کس با سرعت متفاوتی اتفاق می افتد. دادن اعتبار برای تصمیم گیری های سالم به شما کمک می کند تا احساس موفقیت کنید حتی اگر هنوز نتایجی را در مقیاس مشاهده نکرده اید.

اطلاعات بیشتر

منبع

https://taghirbavar.com/slimming-with-the-mind/

  • ۰۰/۰۹/۱۳
  • zahra farzane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی