مشاوره و هیپنوتیزم

  • ۰
  • ۰

انرژی درمانی در اصفهان

وجود حیات در کل جهان با وجود آب مشخص می شود. حدود 71 درصد از زمین پوشیده از آب است و هر موجود زنده ای به آن وابسته است. آب در طول تاریخ مورد احترام مردم بوده است. در سراسر جهان و در فرهنگ های مختلف، "مراسم آب" برای شفای انسان ها، حیوانات و گیاهان انجام می شود. به دلیل خواص درمانی آن شناخته شده است. اما جدا از اینکه منبع حیات و خواص درمانی آن است، آیا می دانستید که آب حافظه دارد؟ شاید آن را از شخصیت محبوب دیزنی فروزن، اولاف شنیده باشید. اما واقعا این چه معنایی دارد؟

به گفته دکتر ماسارو ایموتو، یک محقق ژاپنی، که به دلیل کارش در مورد آب و انرژی، انرژی ارتعاشی ما از جمله کلمات، صداها و حتی نیات ما (حتی شامل افکار و ایده های ما) محبوب شد (به ویژه در دنیای درمان جایگزین). ) می تواند بر کریستال های آب تأثیر بگذارد. هر آنچه که آب احساس کند، بشنود و ببیند، تغییر ساختار مولکولی آن را در هنگام کپی کردن، حفظ و حمل اطلاعات تحریک می کند. با توجه به این کشف، می توان گفت که آب حافظه دارد. این توانایی را دارد که هر چیزی که در معرض آن است را حفظ کند.

دکتر ایموتو در آزمایش خود موسیقی پخش کرد، کلماتی را به نمایش گذاشت و در حالی که آب در حال یخ زدن بود دعا کرد و هنگامی که آب یخ زده بود، اشکال کریستالی منحصر به فرد برای هر محرک ایجاد می کرد. او متوجه شد که اشکال پیچیده و زیبا زمانی ایجاد می‌شوند که موسیقی و کلمات محبت‌آمیز و مثبت باشند. در مقابل، زمانی که آب در معرض محرک های منفی و خشن قرار می گرفت، الگوهای آشفته و نامنسجمی شکل می گرفت. اما این یافته چگونه به ما مربوط می شود؟ دکتر ایموتو در کتاب خود، پیام‌های پنهان در آب، می‌نویسد: «اگر درک روشنی از آب داشته باشیم، بدن انسان را بهتر درک می‌کنیم و حتی راز علت به دنیا آمدنمان را باز می‌کنیم.» همین آب چیزی است که 50 تا 75 درصد بدن ما را ساخته است. انرژی و تغذیه را به سراسر بدن ما منتقل می کند. از این رو، می توانیم از افکار و کلمات خود برای ایجاد تغییرات مثبت در آب اطراف و حتی درون خود استفاده کنیم.

تحقیقات دکتر ایموتو از جنبه ملموس انرژی درمانی استفاده می کند. افکار و اعمال ما انرژی های ارتعاشی را آزاد می کنند که همان تأثیر را روی آب دارند. برای قرن ها، مدت ها قبل از وجود میکروسکوپ ها و یافته های دکتر Emoto، قبایل بومی در آمازون آواز خواندن را برای شارژ کردن آب برای نیت شفا تمرین می کردند. آب همچنین در ادیان مختلف برای پاکسازی، شفا و سایر مراسم مقدس مانند غسل تعمید استفاده می شود. آنها همچنین برای برکت و تقدیس آب و مقدس ساختن آن دعا می کنند.

به این عکس‌های شگفت‌انگیز از کریستال‌های آب در وب‌سایت رسمی دکتر ایموتو، در حالت طبیعی‌شان، با پخش موسیقی، زمانی که کلمات با آب گفته می‌شود، در مکان‌های مقدس مانند کلیساها و معابد، و زمانی که برای آب دعا می‌شود، نگاه کنید. این نشان می‌دهد که چقدر آب به‌طور غیرقابل انکار قابل‌توجهی است، چیزی که اکثر ما این امتیاز را داریم که به راحتی به آن دسترسی پیدا کنیم، و وقتی که با قدرت قصد تجسم یافته باشد، چقدر بیشتر می‌تواند باشد.

در اینجا پنج مراسم ساده آب درمانی وجود دارد که می توانید خودتان در خانه انجام دهید، و برخی از آنها را حتی می توانید در محل کار، باشگاه یا هر کجا که هستید تا زمانی که به آب دسترسی دارید انجام دهید! این کاری است که من دوست دارم حتی برای چند دقیقه بین جلسات انجام دهم:

اطلاعات بیشتر

منبع:

https://taghirbavar.com/energy-healing/

  • ۰۰/۰۹/۰۹
  • zahra farzane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی