مشاوره و هیپنوتیزم

۱۴ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چاکرا درمانی

انرژی درمانی در اصفهان

آیا این تصور را دارید که انرژی منفی در اطراف شما وجود دارد؟ آیا به طور مداوم بیمار هستید یا تخلیه می کنید؟ افراط های متضاد نیز ممکن است مانند نیاز حاد و وسواس، و همچنین احساس به دام افتادن، گم شدن یا قطع ارتباط. اینها همه نشانه های عدم تعادل چاکرای شما هستند. وقتی بدانید هر چاکرا نماد چیست و چه کاری می توانید انجام دهید تا انرژی آن به آرامی جریان پیدا کند، می توانید در هماهنگی کامل با خودتان زندگی کنید.

همه چیز از انرژی ساخته شده است و این یک واقعیت علمی ثابت شده است. طبق قانون ارتعاش، ما باید انرژی خود را با چیزهایی که می خواهیم جذب کنیم هماهنگ کنیم، اما این همیشه آسان نیست. مجموعه ای از چالش ها ممکن است سد راه شما باشند و شما را ناامید و دلسرد کنند. چه عشق، روابط، ازدواج، دوستان یا خانواده، من اینجا هستم تا راهنمایی و تخصص خود را برای کمک به شما در جستجوی پاسخ ارائه دهم.

چاکراها مراکز انرژی در بدن هستند و تعداد آنها هفت عدد است (چاکرای ریشه، چاکرای خاجی، چاکرای شبکه خورشیدی، چاکرای قلب، چاکرای گلو، چاکرای چشم سوم، چاکرای تاج). اینها در طول ستون فقرات، از قاعده تا چاکرای تاج در بالای سر قرار دارند. آنها به طور جدایی ناپذیری با کیفیت های ذهنی، جسمی و معنوی ما گره خورده اند، و زمانی که مسدود یا بیش از حد "باز" ​​شوند، ممکن است باعث انسداد عاطفی شوند و/یا به عنوان یک بیماری جسمی ظاهر شوند.

من می توانم به پاکسازی چاکراهای مسدود شده و آرام کردن چاکراهای بیش از حد تحریک شده با استفاده از انرژی مانند شفا یا کریستال کمک کنم. یک جلسه متعادل کننده چاکرا به هماهنگی سیستم چاکرا کمک می کند و صحبت کردن و به اشتراک گذاشتن ایده ها و تجربیاتی که ممکن است بر چاکر خاصی تأثیر بگذارد مفید خواهد بود.

وقتی چاکرا به دلیل کم‌فعالی (بیش از حد بسته) یا بیش فعال بودن (بیش از حد باز) مسدود می‌شود، تمام وجود ما از تعادل خارج می‌شود، که ممکن است منجر به بیماری و/یا موانع عاطفی شود. این ممکن است توسط محیط اطراف ما، افرادی که با آنها مرتبط هستیم، احساسات، آسیب‌های روحی و سایر رویدادهای زندگی ما ایجاد شود.

اگر از خود می‌پرسید: «از متعادل‌سازی چاکرا چه انتظاری می‌توانم داشته باشم»، باید بدانید که برای هر فردی متفاوت است. بسته به شرایط جسمی و عاطفی شما، انرژی شما را می خوانم و متوجه می شوم که کدام یک از چاکراهای اصلی شما نیاز به شفا دارند. من متوجه خواهم شد که چه مشکلی با شما وجود دارد و با شما همکاری می کنم تا یک استراتژی طراحی کنید تا چاکراهای شما را باز کند و اجازه دهد انرژی بیشتری در بدن و روح شما جریان یابد.

در صورتی که می خواهید تمام انرژی خود را به یک چاکرای خاص هدایت کنم، به من بگویید که دقیقاً چه چیزی شما را آزار می دهد تا بتوانم آن را حل کنم. متعادل کردن چاکرا فرآیند دشواری است که باید سالانه برای حفظ سلامتی و شادی انجام شود.

بعد از اتمام مراسم چارکا چه انتظاری باید داشت؟ تعادل چاکرا علاوه بر افزایش اعتماد به نفس، سلامتی و نشاط، ارتباطات، گفتار و میل جنسی را بهبود می بخشد و همچنین سیستم عصبی را آرام می کند.

تنها چیزی که نیاز دارم تصویری از شما و شرح مفصلی از مشکلاتی است که با آن روبرو هستید. پروسه من 21 روز طول می کشد و در طی آن با مراقبه در اطلاعاتی که ارائه کردید و ریشه یابی مشکل، خود را به انرژی شما متصل خواهم کرد. سپس با یک ایمیل و/یا تماس تلفنی با تایید و یافته هایم پس از اتمام کار انرژی ام، پیگیری خواهم کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/energy-healing/

  • zahra farzane
  • ۰
  • ۰

لاغری با تفکر

لاغری با ذهن

چگونه مدیتیشن ممکن است به ما در مدیریت وزن کمک کند

همانطور که مدیتیشن می تواند به ما در استرس، خواب، تمرکز و موارد دیگر کمک کند، می تواند بر رابطه ما با غذا خوردن و مدیریت وزن نیز تاثیر بگذارد.

وقتی نوبت به کاهش وزن می‌رسد، معمولاً به این فکر می‌کنیم که در کلاس اسپین شرکت کنیم یا سالاد را به جای همبرگر برای ناهار انتخاب کنیم. در نتیجه، ممکن است فکر کردن به نشستن در یک مکان و تمرکز افکار و انجام مدیتیشن برای کاهش وزن، غیر منطقی به نظر برسد. این نوع ادراکات فقط مشاهده بخشی از تصویر است. به خاطر داشته باشید که کاهش وزن صرفاً فیزیکی نیست و به سادگی سیاه و سفید نیست. ما به عنوان انسان موجوداتی احساسی هستیم و اذعان به این واقعیت در ایجاد یک رابطه سالم با غذا و کاهش بالقوه چربی بدن یا حفظ هر وزنی که برای بدن ما سالم‌تر است مفید است.

یک متاآنالیز در سال 2017 از 19 مطالعه مختلف را در نظر بگیرید که نشان داد روش‌های کاهش وزن معمولی (رژیم غذایی و ورزش) در کوتاه‌مدت کار می‌کنند، اما در نهایت وزن شرکت‌کنندگان در مطالعه پس از پایان برنامه‌ها دوباره به دست آمد. از سوی دیگر، پروتکل‌های کاهش وزن که شامل مداخلات ذهن‌آگاهی مانند مدیتیشن (علاوه بر خوب خوردن و ورزش) بود، در کاهش وزن و حفظ آن در میان شرکت‌کنندگان در مطالعه مؤثرتر بود.

بنابراین، چرا دقیقاً این امکان وجود دارد که مراقبه در کاهش وزن کمک کند؟ عوامل فیزیکی و روانی در بازی وجود دارد. متاآنالیز دیگری در سال 2017 نشان داد که مدیتیشن عمومی به کاهش سطح کورتیزول و پروتئین واکنشی C کمک می کند. بر اساس یک مطالعه در سال 2017، اگر سطوح کورتیزول ما به طور مداوم بالا باشد، این با تداوم چاقی در طول زمان مرتبط است.

از نظر روانشناسی، تحقیقات نشان می دهد که مدیتیشن ممکن است به کاهش پرخوری کمک کند. یک بررسی در سال 2014، 14 مطالعه مختلف را با هم مقایسه کرد و نشان داد که استفاده از مدیتیشن ذهن‌آگاه به عنوان مداخله شماره 1 باعث کاهش پرخوری و خوردن احساسی می‌شود. ثابت شده است که مدیتیشن سطح استرس ما را کاهش می دهد. در واقع Headspace استرس را در 10 روز کاهش می دهد. این مهم است زیرا استرس عاملی است که باعث می شود بسیاری از ما پرخوری کنیم. مدیتیشن به ما می آموزد که به جای متوسل شدن به مکانیسم های مقابله ای مانند افراط در غذا، کنار احساسات خود بنشینیم و بدون قضاوت آن را مشاهده کنیم.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/slimming-with-the-mind/

  • zahra farzane
  • ۰
  • ۰

هیپنوتیزم در اصفهان

در حالی که بیشتر مطالعات بر روی هیپنوتیزم حضوری متمرکز شده‌اند، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد خود هیپنوتیزمی ممکن است با استفاده از ضبط‌های صوتی، فیلم‌ها یا برنامه‌های گوشی هوشمند امکان‌پذیر باشد. مطالعه ای بر روی بازماندگان سرطان نشان داد که اکثر مردم قادر به دنبال کردن صداهای ضبط شده برای هیپنوتیزم در خانه بودند8، و بسیاری از آنها مزایایی را درک کردند.

برای برخی افراد، ضبط، ویدیو یا برنامه ممکن است کاربردی تر از رفتن به مطب پزشک یا مشاور باشد. با این حال، مطالعات روی ابزارهای هیپنوتیزم خانگی، مانند برنامه‌ها، نشان داده است که بسیاری از آنها فاقد اعتبار علمی یا شواهدی دال بر اثربخشی آنها هستند.

در برخی موارد، یک فرد ممکن است بتواند یک جلسه اولیه هیپنوتیزم را با یک ارائه دهنده آموزش دیده انجام دهد که سپس می تواند تمرینات بعدی را برای انجام در خانه توصیه کند تا مزایای هیپنوتیزم درمانی را تقویت کند.

تا زمانی که تحقیقات بیشتری در مورد اثربخشی هیپنوتیزم خود هدایت شونده به تنهایی انجام نشود، بیماران باید قبل از شروع استفاده از هر گونه ضبط، ویدیو یا برنامه هیپنوتیزم با پزشک یا مشاور خود صحبت کنند.

آیا هیپنوتیزم به مشکلات خواب کمک می کند؟

با تشویق به آرامش و ایجاد فرصتی برای جهت دهی مجدد افکار و احساسات، هیپنوتیزم ممکن است ابزار مفیدی در افزایش خواب برای افراد مبتلا به شرایطی مانند بی خوابی باشد.

مطالعات کوچک مزایای خواب متوسط ​​را از هیپنوتیزم درمانی شناسایی کرده اند. در یک مطالعه، پیشنهاد "عمیق‌تر خوابیدن" در طول هیپنوتیزم باعث افزایش خواب با موج آهسته شد که برای بهبودی جسمی و ذهنی مهم است.

هیپنوتیزم درمانی ممکن است علائم اضطراب و افسردگی را کاهش دهد، که هر دو به شدت با مشکلات خواب مرتبط هستند. برای درمان درد نیز استفاده شده است که می تواند باعث اختلال در خواب شود.

در حالی که هیپنوتیزم درمانی امیدوارکننده است، مطالعات بالینی بیشتری برای اثبات مزایای خواب آن مورد نیاز است. تجزیه و تحلیل تحقیقات موجود نشان داد که اکثر مطالعات خواب بهتری را در افرادی که هیپنوتیزم می‌کنند گزارش کرده‌اند، اما قبل از اینکه بتوان آن را به عنوان یک درمان استاندارد برای مشکلات خواب در نظر گرفت، مطالعات بزرگ‌تر و قوی‌تر لازم است.

آیا هیپنوتیزم درمانی برای هرکسی کار می کند؟

هیپنوتیزم درمانی برای همه کارساز نیست. محققان دریافته‌اند که افراد سطوح مختلفی از هیپنوتیزم پذیری دارند. اگرچه برآوردها متفاوت است، اعتقاد بر این است که تقریباً 15٪ از مردم به شدت پذیرای هیپنوتیزم هستند. حدود یک سوم افراد در برابر هیپنوتیزم مقاوم هستند و بعید است که از هیپنوتیزم درمانی سود ببرند.

افراد باقی مانده در یک طیف قرار می گیرند و ممکن است هیپنوتیزم به آنها کمک کند. در میان این افراد، تمایل به تغییر و نگرش مثبت می تواند احتمال هیپنوتیزم درمانی موفق را افزایش دهد. افرادی که در این دسته قرار می‌گیرند نیز ممکن است برای پذیرش بیشتر هیپنوتیزم آموزش ببینند.

هیپنوتیزم درمانی تقریباً برای افراد در هر سنی قابل ارائه است. تصور می‌شود که نوجوانان راحت‌تر وارد حالت هیپنوتیزمی می‌شوند، اما بزرگسالان و افراد مسن نیز می‌توانند هیپنوتیزم شوند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/hypnosis/

  • zahra farzane
  • ۰
  • ۰

خواص نعناع

نعناع برای داشتن پوست سالم:

نعناع دارای خواص ضد خارش و ضد عفونی کنندگی است و اطمینان می دهد که پوستتان کاملاً تمیز شده است. به پیش گیری و درمان عفونت های پوستی کمک می کند. درمان و حذف زخم های ناشی از گزش حشرات مانند پشه, زنبور عسل, زنبور, پشه و زنبور سرخ. این بیماری التهابی است و از آن به عنوان یک ماده رایج در پمادهای دافع استفاده می شود.

10. جلوگیری از افسردگی با نعناع:

نعناع یک محرک طبیعی بسیار معطر است که باعث افزایش انرژی در بدن می شود. می تواند به صورت روغن یا تنفسی یا به صورت بخار به کار رود تا افسردگی و خستگی را بکاهد. ذهن را تحریک می کند, به آن نیرو می بخشد و حالت و کارکرد جامع بدن را افزایش می دهد.

11. نعناع برای کمک به شیردهی:

نعناع به درمان و بهبود نوک پستان های ترک خورده و سندروم روده تحریک پذیر کمک می کند.استفاده از روغن نعناع روی سینه مادر شیر مادر را به جریان پایدار بدون ایجاد آسیب به پوست حساس و از بین بردن درد نوک پستان کمک می کند.

12. نعناع برای جلوگیری از سرطان:

تحقیقات نشان داده است که برخی آنزیم های فعال موجود در نعناع به توانایی پیش گیری و درمان سرطان مجهز هستند.

 

جلوگیری از سرطان با مصرف نعناع

13. نعناع برای کمک به گرفتگی های ماهیچه ای:

زمانی که گلوی شما قرمز و تحریک می شود, ماهیچه های دور گردن و قفسه سینه ممکن است از عمل سرفه که با ناراحتی های اولیه و التهاب در طول مری آورده شده اند, آسیب ببیند. احتمالاً متوجه شده اید که پس از یک روز کامل سرفه, گلو و سینه بسیار خسته و زخمی می شود, پس استفاده از برگ های نعناع مفید است.

صدها سال پیش, مردم فهمیدند که برگ های نعناع توانایی کاهش التهاب و همچنین توانایی آرام کردن فعالیت حرکتی در ماهیچه ها را دارند و این به نوبه خود به جلوگیری از التهاب ناشی از آن کمک خواهد کرد. امروزه گیاهان مانند نعناع با نوشیدنی های داغ مانند چای بسته بندی می شوند.

14. نعناع برای مبارزه با اثرات سرماخوردگی:

وقتی یک سرماخوردگی معمولی دارید, تاثیرات فردی زیادی وجود دارند که بر شما تاثیر می گذارند. سوزش, درد, دشواری در تنفس و تولید خلط بیش فعال تنها تعدادی از نشانه های بسیار ناراحت کننده است که می توانید تجربه کنید, اما مصرف برگ های نعناع می تواند به تسکین دادن بخش عمده از اثرات آزار دهنده ناشی از بیماری کمک کند.

وقتی که برگ های نعناع برای کاهش تورم کار می کند، راحت تر خواهید بود و می توانید استراحت کنید. این منجر به کاهش آشفتگی هایی در سینه و گلو می شود. فعالیتی که در سرفه وجود دارد، اتلاف عمده انرژی دارد و فشار زیادی روی سیستم شما قرار می دهد، که باعث می شود بیشتر مستعد ابتلا به بیماری شوید.

  • zahra farzane
  • ۰
  • ۰

انرژی درمانی در اصفهان

بعد از قرار ملاقات چه چیزی را باید انتظار داشت

بعد از جلسه خود مقدار زیادی آب بنوشید. برخی افراد احساس آرامش، آرامش یا پر انرژی می کنند. همچنین ممکن است احساس خستگی کنید.
هزینه یک جلسه ریکی چقدر است؟

هزینه یک جلسه ریکی بر اساس محل زندگی شما و مدت زمان جلسه متفاوت خواهد بود. به طور کلی، شما باید انتظار داشته باشید که 50 تا 100 دلار در هر جلسه بپردازید. این درمان به طور کلی تحت پوشش بیمه درمانی نیست.

اگر مرکز آموزش ریکی در منطقه شما وجود دارد، ممکن است بتوانید از یک دانش آموز تخفیف دریافت کنید. همچنین ممکن است بتوانید یک مرکز ریکی اجتماعی پیدا کنید که جلسات با هزینه کم ارائه می دهد.

 

آیا کریستال ها در طول ریکی استفاده می شوند؟

ممکن است پزشک شما در طول جلسه ریکی از کریستال ها استفاده کند. تصور می‌شود که کریستال‌ها با کمک به رهاسازی بلوک‌های عاطفی، ذهنی یا معنوی، یک عنصر شفابخش اضافی را به درمان اضافه می‌کنند.

ممکن است کریستال ها روی بدن یا اطراف بدن شما قرار بگیرند یا از شما خواسته شود که یک کریستال را نگه دارید. هیچ تحقیقی برای حمایت از استفاده از کریستال ها به عنوان بهبود درمان وجود ندارد. اما برخی افراد ادعا می کنند که می توانند اثر آرام بخش داشته باشند و به بهبودی آنها کمک کنند.

نمونه هایی از کریستال هایی که ممکن است مورد استفاده قرار گیرند عبارتند از:

    رز کوارتز
    آمیتیست
    سنگ ماه
    توپاز
    تورمالین
    آکوامارین

چگونه یک پزشک ریکی پیدا کنیم

با جستجوی آنلاین می توانید یک پزشک ریکی را در منطقه خود پیدا کنید. در برخی موارد، ممکن است بتوانید از پزشک خود توصیه ای دریافت کنید.

همچنین می توانید از یک استودیو یوگا یا کلینیک ماساژ توصیه کنید. مطمئن شوید که تمرین‌کننده شما فردی است که با او احساس راحتی می‌کنید، زیرا مهم است که در طول جلسات خود احساس آرامش کنید.
آموزش انجام ریکی

اگر می خواهید در ریکی آموزش ببینید، باید یک فرآیند هماهنگی را با یک استاد ریکی انجام دهید. استاد ریکی کسی است که با بالاترین سطح ریکی هماهنگ شده است. فرآیند همسویی بدن شما را باز می کند تا بتوانید انرژی شفابخش را منتقل کنید و برای کل زندگی شما دوام می آورد.

می توانید دوره ای را برای یادگیری سطوح 1، 2 و 3 ریکی بگذرانید. این دوره معمولاً حداقل 8 ساعت طول خواهد کشید. بعد از مرحله سوم شما یک استاد ریکی خواهید بود. برای مطالعه و تمرین ریکی نیازی به مجوز هیئت بهداشت نیست.

شما باید بین هر سطح زمان بگذارید. این به شما زمان می دهد تا در تمرین تجربه کسب کنید و مهارت های خود را توسعه دهید. شما می توانید ریکی را روی افراد، گیاهان و حیوانات دیگر اجرا کنید. شما همچنین می توانید ریکی را روی خودتان انجام دهید.

طب سوزنی چیست؟

طب سوزنی یک رویکرد مبتنی بر طب باستانی چینی برای درمان انواع شرایط با تحریک نقاط خاصی روی پوست با سوزن است. پل کمپیستی، متخصص طب سوزنی دارای مجوز ام اس در طب سنتی شرقی، توضیح می دهد: «[طب سوزنی] یک روش کم تهاجمی برای تحریک نواحی غنی از اعصاب سطح پوست به منظور تأثیر بر بافت ها، غدد، اندام ها و عملکردهای مختلف بدن است. "

 می‌گوید: «هر سوزن طب سوزنی یک آسیب کوچک در محل وارد کردن بدن ایجاد می‌کند، و اگرچه آنقدر خفیف است که ناراحتی کمی ایجاد کند، اما سیگنال کافی است تا بدن بداند که باید پاسخ دهد.» این پاسخ شامل تحریک سیستم ایمنی، تقویت گردش خون در ناحیه، بهبود زخم و تعدیل درد است. تحقیقات معاصر در مورد طب سوزنی عمدتاً بر این نظریه استوار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/energy-healing/

  • zahra farzane
  • ۰
  • ۰

لاغری با ذهن

کید همیشه حالت ذهنی خوب است. بدون آن، شما می توانید تمام رژیم های غذایی جهان را دنبال کنید که به ناچار شکست خواهند خورد. عباراتی که اغلب در افرادی که رژیم دارند یا می خواهند رژیم بگیرند تکرار می شود: «لاغری سخت است» یا «من اضافه وزن دارم». با این روش فکر می کنید که به بدن ما نظم ذهنی می دهید و نتیجه معکوس را به دست می آورید: تحقق چیزی که نمی خواهیم دقیقاً به این دلیل که آن را متمرکز کرده ایم. افکار منفی باعث استرس، افسردگی و این حس ناامیدی فرد می شود تا از طریق تسلی اولیه، یعنی غذا خوردن، به دنبال رضایت باشد.

 

اگر چربی اضافی روی بدنتان انباشته شده اید دلایلی وجود دارد، دلایلی برای وزن وجود دارد که باید با آنها کنار بیایید، یاد بگیرید که با آگاهی بپذیرید و مهمتر از همه متعهد به رفتار مسئولانه باشید، و تفکرات مضر را با افکار فعال تر جایگزین کنید. ریشه کلمه "رژیم غذایی" "روش زندگی" است. به معنای کاهش وزن با تعادل و حفظ نتایج بدست آمده است. تغذیه سالم باید به عادتی تبدیل شود که هر روز و در طول زندگی ما را همراهی می کند. برای دستیابی به مزایای ماندگار، ما باید سبک زندگی خود را به شیوه ای سالم تر و صحیح تر که تبدیل به یک عادت ریشه ای می شود، بهبود دهیم.

 

به خاطر داشته باشید، با قدرت ذهن و احساسات ما؛ ما می توانیم همه آن تغییراتی را که مایلیم ایجاد کنیم. شما اولین نفر و مطمئنا آخرین نفر نخواهید بود، بسیاری دیگر موفق شده اند. صحبت کنید، در مورد افرادی که موفق به کاهش وزن شده اند و دیگر چاق نیستند بخوانید، به طرز فکر و نگرش آنها توجه کنید. هیچ شکستی وجود ندارد، فقط نتیجه است. از اینجاست که باید شروع به تغییر طرز تفکر، آموزش ذهن و افکارتان کنید. سعی کنید نگرشی خوش بینانه و امیدوارانه داشته باشید تا به آگاهی بیشتری برسید و خود و بدنتان را بیشتر دوست بدارید.

مراقبت از ما مترادف با احترام و باعث رضایت است، به راحتی در بدن خود عادت کنید، مطمئن شوید که آن شاد و سالم است. پس یاد بگیرید که به خودتان کمک کنید و در ترس از شکست زندگی نکنید. نگرانی یک اتلاف وقت است، یاد بگیرید که از داشته ها و آنچه هستید راضی باشید، به خود شجاعت نشان دهید، اهدافی را که می خواهید به آنها برسید تعیین کنید.

چند نکته برای حفظ فرم ذهنی: اول از همه، ورزش کنید، زیرا انتقال دهنده های عصبی مانند سروتونین و نورآدرنالین، مواد مرتبط با تندرستی را تحریک می کند. زندگی اجتماعی خوبی داشته باشید و مهمتر از همه مراقبه کنید. در این راستا، تکنیک های تمدد اعصاب در کمک به سلامت جسمی و روحی مؤثر است. تمرکز توجه بر تنفس نیز یکی از بهترین تکنیک های تمرکز و مراقبه است. لحظه ای که تمام توجه خود را بر روی حرکت موزون نفس متمرکز کنید، متوجه می شوید که می توان ذهن خود را از توالی متوالی افکار خالی کرد. یکی از بهترین تکنیک های مدیتیشن و تمرکز بدون شک "تکنیک دیافراگمی" است که منشاء آن در رشته باستانی طب چینی است. با تکیه دادن یک دست به شکم و دست دیگر به قفسه سینه، به آرامی و با نفس های عمیق شروع به نفس کشیدن کنید، شکم را متورم و منبسط کنید، مانند یک بادکنک، نفس خود را بیرون دهید و حداقل 4-3 دقیقه نفس عمیق بکشید. این روش تنفس را می توان در تمام لحظاتی که احساس می کنید به آن نیاز دارید تمرین کرد. تنها به چند نفر نیاز است تا آرام و آرام شوند و در نتیجه دید دقیق تر و عینی تری از موقعیتی که تجربه می کنید به دست آورید. علاوه بر این، صبح ها قبل از بلند شدن از رختخواب یا شب ها قبل از بستن چشم ها، این تنفس به شما کمک می کند بهتر بخوابید و روز جدید را به خوبی شروع کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/slimming-with-the-mind/

 

  • zahra farzane
  • ۰
  • ۰

هیپنوتیزم در اصفهان

 

چگونه هیپنوتیزم می تواند به شما کمک کند؟

هیپنوتیزم به جای داروهای بیهوشی برای کاهش درد و اضطراب قبل و بعد از جراحی استفاده شده است. همچنین به نظر می‌رسد که درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله صرع، نورالژی، روماتیسم و ​​بیماری‌های پوستی را افزایش می‌دهد. تغییرات فیزیولوژیکی و عصبی که تحت هیپنوتیزم رخ می دهد شبیه به اثر پلاسبو خوددرمانی است - یک مورد ذهن بر ماده.

چه چیزی باعث می شود کسی هیپنوتیزم شود؟

برخلاف تصورات کلیشه ای، هیپنوتیزم زمانی بهترین کار را انجام می دهد که یک فرد مشتاق شرکت کننده باشد. برخی از افراد نسبت به دیگران نسبت به پیشنهادات هیپنوتیزم بازتر هستند. کارشناسان این ویژگی را "هیپنوتیزم پذیری" می نامند و تشخیص می دهند که می تواند در بین افراد بسیار متفاوت باشد. حتی افرادی که سطح بالایی از هیپنوتیزم پذیری دارند ممکن است برای مشاهده پیشرفت به چندین جلسه هیپنوتیزم نیاز داشته باشند.

اخلاق هیپنوتیزم

بسیاری از مردم تعجب می کنند که آیا یک هیپنوتیزم کننده می تواند ذهن آنها را کنترل کند، شاهکاری که امکان پذیر نیست. افرادی که هیپنوتیزم می شوند، همچنان اراده آزاد دارند، و در حالی که تمایل بیشتری به پیشنهاد دارند، به گونه ای عمل نمی کنند که معمولاً از نظر اخلاقی منفور هستند. با این حال، ماهیت هیپنوتیزم و نحوه تأثیر آن بر ناخودآگاه تعدادی سؤال اخلاقی در مورد استفاده از آن ایجاد می کند.

آیا افرادی هستند که نمی توانند هیپنوتیزم شوند؟

تصور می شود که حدود 25 درصد از جمعیت به هیچ وجه قابل هیپنوتیزم نیستند. این افراد نسبت به مزایای هیپنوتیزم بسیار بدبین هستند و بعید است که با میل خود در آن شرکت کنند.
آیا می توانید خود را هیپنوتیزم کنید، و آیا باید انجام دهید؟

خود هیپنوتیزم امکان پذیر است. در حالی که برخی ممکن است آن را تقلب یا غیر اخلاقی بدانند، اما در واقع راهی مطمئن برای ایجاد کنترل و شروع تغییر رفتارهای ناخواسته یا مضر است. تنها چیزی که لازم است یک مکان آرام، نگرش باز و تمرین است تا فرد تکنیک های مورد نیاز خود را برای کاشت پیشنهادات هیپنوتیزم سالم در ذهن خود بیاموزد.

نتفلیکس به‌تازگی فیلم هیجان‌انگیز هیپنوتیزم را در 27 اکتبر منتشر کرد. این فیلم به نظر می‌رسد وارد دیگری در تاریخ 101 ساله صنعت فیلم در کمک به برداشت‌های غلط مردم درباره هیپنوتیزم است. متأسفانه، باورهای نادرست ناشی از آن مانع مهمی برای انتشار اطلاعات در مورد سودمندی بالینی مهم درمان با هیپنوتیزم و پذیرش هیپنوتیزم درمانی توسط بیماران فردی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/hypnosis/

  • zahra farzane
  • ۰
  • ۰

خواص موز

فواید شگفت انگیز موز برای لاغری

سوزاندن چربی 

موز 12 میلی گرم کولین دارد، ویتامین ب مستقیما روی ژن هایی که موجب ذخیره سازی چربی در شکم می شوند، عمل می کند. می توانید کولین را در گوشت بدون چربی، غذاهای دریایی و سبزیجات پیدا کنید.

 تثبیت قند خون 

آن ها به دلایل زیادی منبع تغذیه خوبی هستند. مصرف موز جذب شکر را کاهش می دهد و قند خون را ثابت نگه می دارد. این موثرترین راهکار برای حفظ پایداری سطح قند خون است که به معنی سطح انرژی ثابت و کاهش وزن است (از آنجایی که سطوح ثابت قند خون به پانکراس اجازه ترشح گلیکوژن ، که هورمون چربی سوز است را می دهد.) . 

کاهش اشتها

این یکی از فواید دیگر ثابت نگه داشتن قند خون است . خوردن یک موز بین وعده های غذایی به معنای کم تر غذا خوردن است .

 

فواید جالب موز برای اشتها 

فواید و مزایای خوردن موز

احساس سیری 

موزها غنی از چیزی به نام نشاسته مقاوم هستند و همان طور که از نامشان پیدا است در برابر فرآیند هضم مقاومت می کند. این باعث تغذیه باکتری سالم می شود که اشتها را سرکوب می کند و منجر به اکسیداسیون چربی کارآمدتر می شود.

در حقیقت، چنانچه در بخش سلامت نمناک و در مطلب خواص موز برای تک تک اعضای بدن گفته شد مطالعه ای نشان داد جایگزینی تنها 5 درصد از کربوهیدرات با یک منبع نشاسته مقاوم می تواند چربی پس از غذا را تا 30 درصد افزایش دهد. از آنجا که موز کمی تلخ است، پیشنهاد می کنیم که آن ها را به اسموتی های کاهش وزن با میوه ها و سبزیجات دیگر اضافه کنیم .

کاهش سطح کلسترول بد 

حتمن چربی های ترانس را مصرف کرده اید نوعی چربی که سطح کلسترول بد را بالا می برد. موزحاوی ترکیباتی هستند که میزان کلسترول را با توجه به مطالعه در ژورنال تغذیه کاهش می دهند. علاوه بر این موز حاوی ویتامین ب6 است که برای تقریبا همه چیز مهم است سلامت قلبی، سلامت سیستم گوارشی و عملکرد سیستم عصبی.

خواص و فواید موز برای بدن 

خوردن موز چه فوایدی دارد؟

بهبود هضم

 آیا به طور مداوم بعد از غذا خوردن احساس دل درد می کنید ؟ موز نیز می تواند به هضم کمک کند. آن ها منبع عالی ، از پروبیوتیک ، کربوهیدرات های هستند که به عنوان غذا برای باکتری های خوب روده عمل می کنند پروبیوتیک گوارش را بهبود می بخشد - چون آن ها حاوی مولکول های فروکتوز هستند که منجر به سلامت معده و روده بهتر می شوند.

 تنظیم حرکت روده

فیبر بالا در موز می تواند به نرمال کردن حرکت روده کمک کند. با 3 گرم فیبر محلول، به شما کمک می کنند که بهتر بتوانید ضایعات بدن را دفع کنید. 

  • zahra farzane
  • ۰
  • ۰

انرژی درمانی

انرژی درمانی در اصفهان

 

رابطه ما با جهان اطراف ما

حالا بیایید بیرون را نگاه کنیم. زمین با سرعت 900 مایل در ساعت به دور محور خود می چرخد. ماه با سرعت 2300 مایل در ساعت زمین را احاطه کرده است. زمین با سرعت 67000 مایل در ساعت خورشید را احاطه می کند. منظومه شمسی مکان خود را در کهکشان راه شیری با سرعت 515000 مایل در ساعت احاطه کرده است. کهکشان راه شیری با توجه به موقعیت موجود خود با سرعت 1.3 میلیون مایل در ساعت در فضا حرکت می کند.

اگر کهکشان های دیگری را اضافه کنیم که در فواصل وسیع هزاران سال نوری زندگی می کنند، سرعت بدنه کهکشان ها در مقایسه با این اعداد خیره کننده خواهد بود.

پس فایده این اعداد بزرگ چیست؟ نکته این است که وقتی به آسمان نگاه می کنیم، نظم کاملی از سیارات، ستارگان، کهکشان ها را می بینیم در حالی که سرعت های غیرقابل تصوری را برای میلیون ها سال حفظ می کنند.

دانشمندان مدت زیادی تلاش کرده اند تا این راز را کشف کنند. ما به عنوان انسان، نمی دانیم چرا و چگونه جهان خود را در چنین نظم کاملی نگه می دارد، به همان اندازه که نمی دانیم بدن و ذهن کامل ما چگونه در کنار هم هستند.

با این حال، بدون هیچ شکی واضح است که یک قدرت و نشاط در پشت وجود دارد، که همه آن را با هم نگه می دارد، و انرژی بیرون همان انرژی است که در درون ما تکرار می شود.

این انرژی ما را می‌سازد، ما را هدایت می‌کند و گاهی در برابر بلوک‌هایی قرار می‌گیرد که اجازه نمی‌دهند جریان متعادل انرژی رخ دهد. سپس علائم ظاهر می شود و بیماری شکل می گیرد. انرژی درمانی با ابزارهای خود به ما کمک می کند این نقاط را باز کرده و جریان انرژی را از سر بگیریم.

انواع مختلف انرژی درمانی

در 20 سال گذشته، میزان قابل توجهی در مجموعه دانش ایجاد شده است که به روش های مختلف انرژی درمانی کمک کرده است تا قدرت این انرژی قوی را در خدمت سلامتی و شفا قرار دهند.

انواع کمی از انرژی درمانی وجود دارد. کسانی که عمدتاً با جنبه های فیزیکی بدن ما سر و کار دارند. طب سوزنی، کایروپراکتیک، هومیوپاتی به نام چند مورد. انرژی درمانی هایی وجود دارند که عمدتاً با جنبه های عاطفی/ذهنی ذهن ما سروکار دارند، مانند تکنیک آزادی عاطفی (EFT)، برنامه ریزی عصبی-زبانی (NLP) و موارد دیگر.

به عنوان یک روان درمانگر کل نگر، تمرکز بر یک جنبه بدون در نظر گرفتن تأثیر انرژی متقابل بر جنبه دیگر تقریبا غیرممکن بود. از این رو، من IPEC Therapy را توسعه دادم که به طور کامل به رابطه متقابل بین بدن و ذهن می پردازد. IPEC Therapy با گفتگو درمانی و سایر روش های درمانی کار می کند. ابزار اصلی ارزیابی، تست عضله است. این آزمایش بدون درد و برای تمام سنین از نوزادان تا سالمندان مناسب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/energy-healing/

  • zahra farzane
  • ۰
  • ۰

لاغری با ذهن

چگونه بدن خود را با افکار خود شکل دهید

با فرض اینکه مشکل متابولیک یا مشکل پزشکی ندارید که شما را از رسیدن به اهداف کاهش وزن باز دارد، اولین قدم برای کاهش وزن این است که به طور دقیق از داستان خود آگاه شوید. این ممکن است داستان گذشته شما باشد، مثلا یکی از اقوام همیشه شکم شما را نیشگون می گیرد و شما را "چوب" خطاب می کند. یا ممکن است یک داستان جدیدتر باشد که خودتان شروع به گفتن کرده اید. به عنوان مثال، ممکن است بارها و بارها به خود بگویید که کاهش وزن به دلیل ناتوانی در تغذیه صحیح و ورزش به دلیل ساعات طولانی که در محل کار می گذرانید، سخت است.

به یاد داشته باشید، افکار و باورهای شما واقعیت شما را می سازد. بنابراین، قبل از تلاش برای تغییر رژیم غذایی و ورزش، ایده خوبی است که روی تغییر افکار و باورهای خود کار کنید.

در اینجا 12 روش برای برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخودآگاه برای دستیابی به کاهش وزن دائمی آورده شده است:

به صحبت های خود گوش دهید احترام به خود و پذیرش خود سنگ بنای رسیدن به وزن مطلوب است. اما اکثر مردم نمی توانند وزن خود را کاهش دهند زیرا درگیر صحبت ها و رفتارهای شرم آور بدن هستند. قبل از اینکه بخواهید وزن کم کنید، مهم است که بدانید چگونه با خودتان صحبت کرده اید. اگر به بدن خود می گویید که از ظاهر خود متنفر هستید یا با تنفر پوست خود را در آینه می فشارید زیرا شخصی با شما این کار را می کرد، ضمیر ناخودآگاه شما برنامه ریزی منفی را باور خواهد کرد. با صحبت کردن با بدن خود به شیوه ای مثبت و محبت آمیز - همانطور که با یک کودک بی گناه صحبت می کنید - می توانید مغز ناخودآگاه خود را دوباره سیم کشی کنید. در آینه نگاه کنید و آنچه را که در بدن خود دوست دارید شناسایی کنید. قسمت‌هایی را که می‌خواهید تغییر دهید لمس کنید و بگویید: «از اینکه من را ایمن نگه‌داری متشکرم». به بدن خود اطمینان دهید که کاهش وزن بی خطر است. این کار را هر روز انجام دهید. با گذشت زمان، ناخودآگاه شما با تمایل آگاهانه شما برای کاهش وزن هماهنگ می شود.

یک داستان جدید بنویس به جای اینکه فقط بگویید می خواهید وزن کم کنید، دقیقا بنویسید که می خواهید به چه چیزی برسید و چرا. شاید بخواهید 5 پوند (یا 50 پوند) کم کنید تا بتوانید با نوه های خود همگام شوید. یا شاید می خواهید انتخاب های غذایی بهتری داشته باشید تا انرژی بیشتری داشته باشید. حتماً بنویسید که اکنون چه احساسی دارید و وقتی به اهداف خود برسید چه احساسی خواهید داشت. برای مثال، اگر اضافه وزن شما را از دوچرخه‌سواری با دوستانتان باز می‌دارد و این باعث می‌شود که احساس کنید کنار گذاشته شده‌اید، این موقعیت و احساس خاص را یادداشت کنید. سپس بنویسید وقتی وزن اضافی خود را از دست می دهید و می توانید به سرگرمی بپیوندید چه احساسی خواهید داشت. همانطور که شروع به کشف احساسات خود در مورد رسیدن به اهداف وزن خود می کنید، به نوشتن آنها ادامه دهید. حتماً هر روز داستان جدید خود را برای خود بگویید. اجازه دهید به ضمیر ناخودآگاه و هر سلول بدن شما نفوذ کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/slimming-with-the-mind/

  • zahra farzane