مشاوره و هیپنوتیزم

  • ۰
  • ۰

لاغری با ذهن

کید همیشه حالت ذهنی خوب است. بدون آن، شما می توانید تمام رژیم های غذایی جهان را دنبال کنید که به ناچار شکست خواهند خورد. عباراتی که اغلب در افرادی که رژیم دارند یا می خواهند رژیم بگیرند تکرار می شود: «لاغری سخت است» یا «من اضافه وزن دارم». با این روش فکر می کنید که به بدن ما نظم ذهنی می دهید و نتیجه معکوس را به دست می آورید: تحقق چیزی که نمی خواهیم دقیقاً به این دلیل که آن را متمرکز کرده ایم. افکار منفی باعث استرس، افسردگی و این حس ناامیدی فرد می شود تا از طریق تسلی اولیه، یعنی غذا خوردن، به دنبال رضایت باشد.

 

اگر چربی اضافی روی بدنتان انباشته شده اید دلایلی وجود دارد، دلایلی برای وزن وجود دارد که باید با آنها کنار بیایید، یاد بگیرید که با آگاهی بپذیرید و مهمتر از همه متعهد به رفتار مسئولانه باشید، و تفکرات مضر را با افکار فعال تر جایگزین کنید. ریشه کلمه "رژیم غذایی" "روش زندگی" است. به معنای کاهش وزن با تعادل و حفظ نتایج بدست آمده است. تغذیه سالم باید به عادتی تبدیل شود که هر روز و در طول زندگی ما را همراهی می کند. برای دستیابی به مزایای ماندگار، ما باید سبک زندگی خود را به شیوه ای سالم تر و صحیح تر که تبدیل به یک عادت ریشه ای می شود، بهبود دهیم.

 

به خاطر داشته باشید، با قدرت ذهن و احساسات ما؛ ما می توانیم همه آن تغییراتی را که مایلیم ایجاد کنیم. شما اولین نفر و مطمئنا آخرین نفر نخواهید بود، بسیاری دیگر موفق شده اند. صحبت کنید، در مورد افرادی که موفق به کاهش وزن شده اند و دیگر چاق نیستند بخوانید، به طرز فکر و نگرش آنها توجه کنید. هیچ شکستی وجود ندارد، فقط نتیجه است. از اینجاست که باید شروع به تغییر طرز تفکر، آموزش ذهن و افکارتان کنید. سعی کنید نگرشی خوش بینانه و امیدوارانه داشته باشید تا به آگاهی بیشتری برسید و خود و بدنتان را بیشتر دوست بدارید.

مراقبت از ما مترادف با احترام و باعث رضایت است، به راحتی در بدن خود عادت کنید، مطمئن شوید که آن شاد و سالم است. پس یاد بگیرید که به خودتان کمک کنید و در ترس از شکست زندگی نکنید. نگرانی یک اتلاف وقت است، یاد بگیرید که از داشته ها و آنچه هستید راضی باشید، به خود شجاعت نشان دهید، اهدافی را که می خواهید به آنها برسید تعیین کنید.

چند نکته برای حفظ فرم ذهنی: اول از همه، ورزش کنید، زیرا انتقال دهنده های عصبی مانند سروتونین و نورآدرنالین، مواد مرتبط با تندرستی را تحریک می کند. زندگی اجتماعی خوبی داشته باشید و مهمتر از همه مراقبه کنید. در این راستا، تکنیک های تمدد اعصاب در کمک به سلامت جسمی و روحی مؤثر است. تمرکز توجه بر تنفس نیز یکی از بهترین تکنیک های تمرکز و مراقبه است. لحظه ای که تمام توجه خود را بر روی حرکت موزون نفس متمرکز کنید، متوجه می شوید که می توان ذهن خود را از توالی متوالی افکار خالی کرد. یکی از بهترین تکنیک های مدیتیشن و تمرکز بدون شک "تکنیک دیافراگمی" است که منشاء آن در رشته باستانی طب چینی است. با تکیه دادن یک دست به شکم و دست دیگر به قفسه سینه، به آرامی و با نفس های عمیق شروع به نفس کشیدن کنید، شکم را متورم و منبسط کنید، مانند یک بادکنک، نفس خود را بیرون دهید و حداقل 4-3 دقیقه نفس عمیق بکشید. این روش تنفس را می توان در تمام لحظاتی که احساس می کنید به آن نیاز دارید تمرین کرد. تنها به چند نفر نیاز است تا آرام و آرام شوند و در نتیجه دید دقیق تر و عینی تری از موقعیتی که تجربه می کنید به دست آورید. علاوه بر این، صبح ها قبل از بلند شدن از رختخواب یا شب ها قبل از بستن چشم ها، این تنفس به شما کمک می کند بهتر بخوابید و روز جدید را به خوبی شروع کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/slimming-with-the-mind/

 

  • ۰۰/۰۸/۲۷
  • zahra farzane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی