مشاوره و هیپنوتیزم

  • ۰
  • ۰

انرژی درمانی

انرژی درمانی در اصفهان

 

رابطه ما با جهان اطراف ما

حالا بیایید بیرون را نگاه کنیم. زمین با سرعت 900 مایل در ساعت به دور محور خود می چرخد. ماه با سرعت 2300 مایل در ساعت زمین را احاطه کرده است. زمین با سرعت 67000 مایل در ساعت خورشید را احاطه می کند. منظومه شمسی مکان خود را در کهکشان راه شیری با سرعت 515000 مایل در ساعت احاطه کرده است. کهکشان راه شیری با توجه به موقعیت موجود خود با سرعت 1.3 میلیون مایل در ساعت در فضا حرکت می کند.

اگر کهکشان های دیگری را اضافه کنیم که در فواصل وسیع هزاران سال نوری زندگی می کنند، سرعت بدنه کهکشان ها در مقایسه با این اعداد خیره کننده خواهد بود.

پس فایده این اعداد بزرگ چیست؟ نکته این است که وقتی به آسمان نگاه می کنیم، نظم کاملی از سیارات، ستارگان، کهکشان ها را می بینیم در حالی که سرعت های غیرقابل تصوری را برای میلیون ها سال حفظ می کنند.

دانشمندان مدت زیادی تلاش کرده اند تا این راز را کشف کنند. ما به عنوان انسان، نمی دانیم چرا و چگونه جهان خود را در چنین نظم کاملی نگه می دارد، به همان اندازه که نمی دانیم بدن و ذهن کامل ما چگونه در کنار هم هستند.

با این حال، بدون هیچ شکی واضح است که یک قدرت و نشاط در پشت وجود دارد، که همه آن را با هم نگه می دارد، و انرژی بیرون همان انرژی است که در درون ما تکرار می شود.

این انرژی ما را می‌سازد، ما را هدایت می‌کند و گاهی در برابر بلوک‌هایی قرار می‌گیرد که اجازه نمی‌دهند جریان متعادل انرژی رخ دهد. سپس علائم ظاهر می شود و بیماری شکل می گیرد. انرژی درمانی با ابزارهای خود به ما کمک می کند این نقاط را باز کرده و جریان انرژی را از سر بگیریم.

انواع مختلف انرژی درمانی

در 20 سال گذشته، میزان قابل توجهی در مجموعه دانش ایجاد شده است که به روش های مختلف انرژی درمانی کمک کرده است تا قدرت این انرژی قوی را در خدمت سلامتی و شفا قرار دهند.

انواع کمی از انرژی درمانی وجود دارد. کسانی که عمدتاً با جنبه های فیزیکی بدن ما سر و کار دارند. طب سوزنی، کایروپراکتیک، هومیوپاتی به نام چند مورد. انرژی درمانی هایی وجود دارند که عمدتاً با جنبه های عاطفی/ذهنی ذهن ما سروکار دارند، مانند تکنیک آزادی عاطفی (EFT)، برنامه ریزی عصبی-زبانی (NLP) و موارد دیگر.

به عنوان یک روان درمانگر کل نگر، تمرکز بر یک جنبه بدون در نظر گرفتن تأثیر انرژی متقابل بر جنبه دیگر تقریبا غیرممکن بود. از این رو، من IPEC Therapy را توسعه دادم که به طور کامل به رابطه متقابل بین بدن و ذهن می پردازد. IPEC Therapy با گفتگو درمانی و سایر روش های درمانی کار می کند. ابزار اصلی ارزیابی، تست عضله است. این آزمایش بدون درد و برای تمام سنین از نوزادان تا سالمندان مناسب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/energy-healing/

  • ۰۰/۰۸/۲۶
  • zahra farzane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی