مشاوره و هیپنوتیزم

  • ۰
  • ۰

لاغری با ذهن

چگونه بدن خود را با افکار خود شکل دهید

با فرض اینکه مشکل متابولیک یا مشکل پزشکی ندارید که شما را از رسیدن به اهداف کاهش وزن باز دارد، اولین قدم برای کاهش وزن این است که به طور دقیق از داستان خود آگاه شوید. این ممکن است داستان گذشته شما باشد، مثلا یکی از اقوام همیشه شکم شما را نیشگون می گیرد و شما را "چوب" خطاب می کند. یا ممکن است یک داستان جدیدتر باشد که خودتان شروع به گفتن کرده اید. به عنوان مثال، ممکن است بارها و بارها به خود بگویید که کاهش وزن به دلیل ناتوانی در تغذیه صحیح و ورزش به دلیل ساعات طولانی که در محل کار می گذرانید، سخت است.

به یاد داشته باشید، افکار و باورهای شما واقعیت شما را می سازد. بنابراین، قبل از تلاش برای تغییر رژیم غذایی و ورزش، ایده خوبی است که روی تغییر افکار و باورهای خود کار کنید.

در اینجا 12 روش برای برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخودآگاه برای دستیابی به کاهش وزن دائمی آورده شده است:

به صحبت های خود گوش دهید احترام به خود و پذیرش خود سنگ بنای رسیدن به وزن مطلوب است. اما اکثر مردم نمی توانند وزن خود را کاهش دهند زیرا درگیر صحبت ها و رفتارهای شرم آور بدن هستند. قبل از اینکه بخواهید وزن کم کنید، مهم است که بدانید چگونه با خودتان صحبت کرده اید. اگر به بدن خود می گویید که از ظاهر خود متنفر هستید یا با تنفر پوست خود را در آینه می فشارید زیرا شخصی با شما این کار را می کرد، ضمیر ناخودآگاه شما برنامه ریزی منفی را باور خواهد کرد. با صحبت کردن با بدن خود به شیوه ای مثبت و محبت آمیز - همانطور که با یک کودک بی گناه صحبت می کنید - می توانید مغز ناخودآگاه خود را دوباره سیم کشی کنید. در آینه نگاه کنید و آنچه را که در بدن خود دوست دارید شناسایی کنید. قسمت‌هایی را که می‌خواهید تغییر دهید لمس کنید و بگویید: «از اینکه من را ایمن نگه‌داری متشکرم». به بدن خود اطمینان دهید که کاهش وزن بی خطر است. این کار را هر روز انجام دهید. با گذشت زمان، ناخودآگاه شما با تمایل آگاهانه شما برای کاهش وزن هماهنگ می شود.

یک داستان جدید بنویس به جای اینکه فقط بگویید می خواهید وزن کم کنید، دقیقا بنویسید که می خواهید به چه چیزی برسید و چرا. شاید بخواهید 5 پوند (یا 50 پوند) کم کنید تا بتوانید با نوه های خود همگام شوید. یا شاید می خواهید انتخاب های غذایی بهتری داشته باشید تا انرژی بیشتری داشته باشید. حتماً بنویسید که اکنون چه احساسی دارید و وقتی به اهداف خود برسید چه احساسی خواهید داشت. برای مثال، اگر اضافه وزن شما را از دوچرخه‌سواری با دوستانتان باز می‌دارد و این باعث می‌شود که احساس کنید کنار گذاشته شده‌اید، این موقعیت و احساس خاص را یادداشت کنید. سپس بنویسید وقتی وزن اضافی خود را از دست می دهید و می توانید به سرگرمی بپیوندید چه احساسی خواهید داشت. همانطور که شروع به کشف احساسات خود در مورد رسیدن به اهداف وزن خود می کنید، به نوشتن آنها ادامه دهید. حتماً هر روز داستان جدید خود را برای خود بگویید. اجازه دهید به ضمیر ناخودآگاه و هر سلول بدن شما نفوذ کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/slimming-with-the-mind/

  • ۰۰/۰۸/۲۶
  • zahra farzane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی