مشاوره و هیپنوتیزم

  • ۰
  • ۰

هیپنوتیزم در اصفهان

 

چگونه هیپنوتیزم می تواند به شما کمک کند؟

هیپنوتیزم به جای داروهای بیهوشی برای کاهش درد و اضطراب قبل و بعد از جراحی استفاده شده است. همچنین به نظر می‌رسد که درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله صرع، نورالژی، روماتیسم و ​​بیماری‌های پوستی را افزایش می‌دهد. تغییرات فیزیولوژیکی و عصبی که تحت هیپنوتیزم رخ می دهد شبیه به اثر پلاسبو خوددرمانی است - یک مورد ذهن بر ماده.

چه چیزی باعث می شود کسی هیپنوتیزم شود؟

برخلاف تصورات کلیشه ای، هیپنوتیزم زمانی بهترین کار را انجام می دهد که یک فرد مشتاق شرکت کننده باشد. برخی از افراد نسبت به دیگران نسبت به پیشنهادات هیپنوتیزم بازتر هستند. کارشناسان این ویژگی را "هیپنوتیزم پذیری" می نامند و تشخیص می دهند که می تواند در بین افراد بسیار متفاوت باشد. حتی افرادی که سطح بالایی از هیپنوتیزم پذیری دارند ممکن است برای مشاهده پیشرفت به چندین جلسه هیپنوتیزم نیاز داشته باشند.

اخلاق هیپنوتیزم

بسیاری از مردم تعجب می کنند که آیا یک هیپنوتیزم کننده می تواند ذهن آنها را کنترل کند، شاهکاری که امکان پذیر نیست. افرادی که هیپنوتیزم می شوند، همچنان اراده آزاد دارند، و در حالی که تمایل بیشتری به پیشنهاد دارند، به گونه ای عمل نمی کنند که معمولاً از نظر اخلاقی منفور هستند. با این حال، ماهیت هیپنوتیزم و نحوه تأثیر آن بر ناخودآگاه تعدادی سؤال اخلاقی در مورد استفاده از آن ایجاد می کند.

آیا افرادی هستند که نمی توانند هیپنوتیزم شوند؟

تصور می شود که حدود 25 درصد از جمعیت به هیچ وجه قابل هیپنوتیزم نیستند. این افراد نسبت به مزایای هیپنوتیزم بسیار بدبین هستند و بعید است که با میل خود در آن شرکت کنند.
آیا می توانید خود را هیپنوتیزم کنید، و آیا باید انجام دهید؟

خود هیپنوتیزم امکان پذیر است. در حالی که برخی ممکن است آن را تقلب یا غیر اخلاقی بدانند، اما در واقع راهی مطمئن برای ایجاد کنترل و شروع تغییر رفتارهای ناخواسته یا مضر است. تنها چیزی که لازم است یک مکان آرام، نگرش باز و تمرین است تا فرد تکنیک های مورد نیاز خود را برای کاشت پیشنهادات هیپنوتیزم سالم در ذهن خود بیاموزد.

نتفلیکس به‌تازگی فیلم هیجان‌انگیز هیپنوتیزم را در 27 اکتبر منتشر کرد. این فیلم به نظر می‌رسد وارد دیگری در تاریخ 101 ساله صنعت فیلم در کمک به برداشت‌های غلط مردم درباره هیپنوتیزم است. متأسفانه، باورهای نادرست ناشی از آن مانع مهمی برای انتشار اطلاعات در مورد سودمندی بالینی مهم درمان با هیپنوتیزم و پذیرش هیپنوتیزم درمانی توسط بیماران فردی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/hypnosis/

  • ۰۰/۰۸/۲۷
  • zahra farzane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی