مشاوره و هیپنوتیزم

  • ۰
  • ۰

انرژی درمانی در اصفهان

بعد از قرار ملاقات چه چیزی را باید انتظار داشت

بعد از جلسه خود مقدار زیادی آب بنوشید. برخی افراد احساس آرامش، آرامش یا پر انرژی می کنند. همچنین ممکن است احساس خستگی کنید.
هزینه یک جلسه ریکی چقدر است؟

هزینه یک جلسه ریکی بر اساس محل زندگی شما و مدت زمان جلسه متفاوت خواهد بود. به طور کلی، شما باید انتظار داشته باشید که 50 تا 100 دلار در هر جلسه بپردازید. این درمان به طور کلی تحت پوشش بیمه درمانی نیست.

اگر مرکز آموزش ریکی در منطقه شما وجود دارد، ممکن است بتوانید از یک دانش آموز تخفیف دریافت کنید. همچنین ممکن است بتوانید یک مرکز ریکی اجتماعی پیدا کنید که جلسات با هزینه کم ارائه می دهد.

 

آیا کریستال ها در طول ریکی استفاده می شوند؟

ممکن است پزشک شما در طول جلسه ریکی از کریستال ها استفاده کند. تصور می‌شود که کریستال‌ها با کمک به رهاسازی بلوک‌های عاطفی، ذهنی یا معنوی، یک عنصر شفابخش اضافی را به درمان اضافه می‌کنند.

ممکن است کریستال ها روی بدن یا اطراف بدن شما قرار بگیرند یا از شما خواسته شود که یک کریستال را نگه دارید. هیچ تحقیقی برای حمایت از استفاده از کریستال ها به عنوان بهبود درمان وجود ندارد. اما برخی افراد ادعا می کنند که می توانند اثر آرام بخش داشته باشند و به بهبودی آنها کمک کنند.

نمونه هایی از کریستال هایی که ممکن است مورد استفاده قرار گیرند عبارتند از:

    رز کوارتز
    آمیتیست
    سنگ ماه
    توپاز
    تورمالین
    آکوامارین

چگونه یک پزشک ریکی پیدا کنیم

با جستجوی آنلاین می توانید یک پزشک ریکی را در منطقه خود پیدا کنید. در برخی موارد، ممکن است بتوانید از پزشک خود توصیه ای دریافت کنید.

همچنین می توانید از یک استودیو یوگا یا کلینیک ماساژ توصیه کنید. مطمئن شوید که تمرین‌کننده شما فردی است که با او احساس راحتی می‌کنید، زیرا مهم است که در طول جلسات خود احساس آرامش کنید.
آموزش انجام ریکی

اگر می خواهید در ریکی آموزش ببینید، باید یک فرآیند هماهنگی را با یک استاد ریکی انجام دهید. استاد ریکی کسی است که با بالاترین سطح ریکی هماهنگ شده است. فرآیند همسویی بدن شما را باز می کند تا بتوانید انرژی شفابخش را منتقل کنید و برای کل زندگی شما دوام می آورد.

می توانید دوره ای را برای یادگیری سطوح 1، 2 و 3 ریکی بگذرانید. این دوره معمولاً حداقل 8 ساعت طول خواهد کشید. بعد از مرحله سوم شما یک استاد ریکی خواهید بود. برای مطالعه و تمرین ریکی نیازی به مجوز هیئت بهداشت نیست.

شما باید بین هر سطح زمان بگذارید. این به شما زمان می دهد تا در تمرین تجربه کسب کنید و مهارت های خود را توسعه دهید. شما می توانید ریکی را روی افراد، گیاهان و حیوانات دیگر اجرا کنید. شما همچنین می توانید ریکی را روی خودتان انجام دهید.

طب سوزنی چیست؟

طب سوزنی یک رویکرد مبتنی بر طب باستانی چینی برای درمان انواع شرایط با تحریک نقاط خاصی روی پوست با سوزن است. پل کمپیستی، متخصص طب سوزنی دارای مجوز ام اس در طب سنتی شرقی، توضیح می دهد: «[طب سوزنی] یک روش کم تهاجمی برای تحریک نواحی غنی از اعصاب سطح پوست به منظور تأثیر بر بافت ها، غدد، اندام ها و عملکردهای مختلف بدن است. "

 می‌گوید: «هر سوزن طب سوزنی یک آسیب کوچک در محل وارد کردن بدن ایجاد می‌کند، و اگرچه آنقدر خفیف است که ناراحتی کمی ایجاد کند، اما سیگنال کافی است تا بدن بداند که باید پاسخ دهد.» این پاسخ شامل تحریک سیستم ایمنی، تقویت گردش خون در ناحیه، بهبود زخم و تعدیل درد است. تحقیقات معاصر در مورد طب سوزنی عمدتاً بر این نظریه استوار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/energy-healing/

  • ۰۰/۰۸/۲۷
  • zahra farzane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی