مشاوره و هیپنوتیزم

  • ۰
  • ۰

چاکرا درمانی

انرژی درمانی در اصفهان

آیا این تصور را دارید که انرژی منفی در اطراف شما وجود دارد؟ آیا به طور مداوم بیمار هستید یا تخلیه می کنید؟ افراط های متضاد نیز ممکن است مانند نیاز حاد و وسواس، و همچنین احساس به دام افتادن، گم شدن یا قطع ارتباط. اینها همه نشانه های عدم تعادل چاکرای شما هستند. وقتی بدانید هر چاکرا نماد چیست و چه کاری می توانید انجام دهید تا انرژی آن به آرامی جریان پیدا کند، می توانید در هماهنگی کامل با خودتان زندگی کنید.

همه چیز از انرژی ساخته شده است و این یک واقعیت علمی ثابت شده است. طبق قانون ارتعاش، ما باید انرژی خود را با چیزهایی که می خواهیم جذب کنیم هماهنگ کنیم، اما این همیشه آسان نیست. مجموعه ای از چالش ها ممکن است سد راه شما باشند و شما را ناامید و دلسرد کنند. چه عشق، روابط، ازدواج، دوستان یا خانواده، من اینجا هستم تا راهنمایی و تخصص خود را برای کمک به شما در جستجوی پاسخ ارائه دهم.

چاکراها مراکز انرژی در بدن هستند و تعداد آنها هفت عدد است (چاکرای ریشه، چاکرای خاجی، چاکرای شبکه خورشیدی، چاکرای قلب، چاکرای گلو، چاکرای چشم سوم، چاکرای تاج). اینها در طول ستون فقرات، از قاعده تا چاکرای تاج در بالای سر قرار دارند. آنها به طور جدایی ناپذیری با کیفیت های ذهنی، جسمی و معنوی ما گره خورده اند، و زمانی که مسدود یا بیش از حد "باز" ​​شوند، ممکن است باعث انسداد عاطفی شوند و/یا به عنوان یک بیماری جسمی ظاهر شوند.

من می توانم به پاکسازی چاکراهای مسدود شده و آرام کردن چاکراهای بیش از حد تحریک شده با استفاده از انرژی مانند شفا یا کریستال کمک کنم. یک جلسه متعادل کننده چاکرا به هماهنگی سیستم چاکرا کمک می کند و صحبت کردن و به اشتراک گذاشتن ایده ها و تجربیاتی که ممکن است بر چاکر خاصی تأثیر بگذارد مفید خواهد بود.

وقتی چاکرا به دلیل کم‌فعالی (بیش از حد بسته) یا بیش فعال بودن (بیش از حد باز) مسدود می‌شود، تمام وجود ما از تعادل خارج می‌شود، که ممکن است منجر به بیماری و/یا موانع عاطفی شود. این ممکن است توسط محیط اطراف ما، افرادی که با آنها مرتبط هستیم، احساسات، آسیب‌های روحی و سایر رویدادهای زندگی ما ایجاد شود.

اگر از خود می‌پرسید: «از متعادل‌سازی چاکرا چه انتظاری می‌توانم داشته باشم»، باید بدانید که برای هر فردی متفاوت است. بسته به شرایط جسمی و عاطفی شما، انرژی شما را می خوانم و متوجه می شوم که کدام یک از چاکراهای اصلی شما نیاز به شفا دارند. من متوجه خواهم شد که چه مشکلی با شما وجود دارد و با شما همکاری می کنم تا یک استراتژی طراحی کنید تا چاکراهای شما را باز کند و اجازه دهد انرژی بیشتری در بدن و روح شما جریان یابد.

در صورتی که می خواهید تمام انرژی خود را به یک چاکرای خاص هدایت کنم، به من بگویید که دقیقاً چه چیزی شما را آزار می دهد تا بتوانم آن را حل کنم. متعادل کردن چاکرا فرآیند دشواری است که باید سالانه برای حفظ سلامتی و شادی انجام شود.

بعد از اتمام مراسم چارکا چه انتظاری باید داشت؟ تعادل چاکرا علاوه بر افزایش اعتماد به نفس، سلامتی و نشاط، ارتباطات، گفتار و میل جنسی را بهبود می بخشد و همچنین سیستم عصبی را آرام می کند.

تنها چیزی که نیاز دارم تصویری از شما و شرح مفصلی از مشکلاتی است که با آن روبرو هستید. پروسه من 21 روز طول می کشد و در طی آن با مراقبه در اطلاعاتی که ارائه کردید و ریشه یابی مشکل، خود را به انرژی شما متصل خواهم کرد. سپس با یک ایمیل و/یا تماس تلفنی با تایید و یافته هایم پس از اتمام کار انرژی ام، پیگیری خواهم کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/energy-healing/

  • ۰۰/۰۸/۲۹
  • zahra farzane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی