مشاوره و هیپنوتیزم

  • ۰
  • ۰

انرژی درمانی در اصفهان

 

یکی از روش های انرژی درمانی مبتنی بر انرژی های ناشناخته است که در آن درمانگر سعی می کند با دست زدن به قسمت هایی از بدن به بهبود مشکلاتی مانند سردردهای میگرنی یا حالت تهوع و کاهش استرس و کاهش آن کمک کند. روش‌های ریکی مانند با این باور که انرژی جادوی بدن و نیروی انسانی است و نقش کلیدی در سلامتی دارد، پیشنهاد می‌کند پس از تحقیقات علمی و توصیه‌های علمی، آن را با انرژی بهتری پیدا کنید.

اثرات انرژی درمانی

در انرژی درمانی سنتی، از تکنیک هایی مانند طب سوزنی، یوگا یا چی گونگ برای بهبود جریان دارو، تنظیم و هماهنگی انرژی در بدن استفاده می شود. درمانگران ممکن است ویژگی هایی داشته باشند که با ضربه زدن، ضربه زدن، یا فشردن و چرخاندن اعضای بدن برایشان اهمیت زیادی دارد. بنابراین انرژی به عنوان یک نیروی حیاتی و زندگی می تواند بیماری را بهتر کند.

انرژی درمانی با این روش ها در واقع با فضای غیر مادی و معنوی همراه است اما ادیان مختلف هماهنگی و وابستگی چندانی با آن ندارند. تحقیقات زیادی در مورد این موضوع انجام شده است که به دلیل محدودیت های روش شناختی (روش های درک علمی هنجارها و قوانین و ...) نتایج متناقضی دارد اما در مجموع معتقدند این نوع انرژی درمانی تأثیر بیشتری دارد. این دارونما (اثر القایی) نیست و در بسیاری از انرژی درمانی ها ممنوع شده است.

سایر روش های انرژی درمانی که از نظر علمی و استفاده از انرژی موجود است، ممکن است در درمان بیماری ها بسیار مهم باشد. علم انرژی درمانی هنوز نیاز به تحقیق و توسعه دارد، اما به نظر می رسد برای درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات استفاده می شود.

 

علم مطالعه سیالات بیولوژیکی (ذراتی از عنصر و منبع تولید الکترومغناطیسی) ابتدا توسط یک زیست شناس آغاز شد و بعدها مورد توجه فیزیکدانان قرار گرفت. انرژی درمانی بر روی علم با استفاده از انرژی های اولیه انجام می شود، اما ممکن است هنوز هم دارای اشکالاتی باشد.

انتخاب روش مناسب برای انرژی درمانی

با افزایش این نوع درمان، انتخاب نوع نادرست ممکن است اشتباه باشد. برای انتخاب بهترین نوع انرژی درمانی، موارد زیر را در نظر بگیرید:

 
• درمانی بودن

قبل از اینکه انرژی درمانی را به عنوان راهی برای درمان بیماری خود انتخاب کنید به آن توجه کنید. به عنوان مثال، بیماری های بسیار خطرناکی مانند سرطان، مالاریا، وبا و ایدز وجود دارد که سالانه جان افراد زیادی را می گیرد. در بسیاری از موارد ممکن است درمان های مناسبی در طب مدرن یا طب سنتی وجود داشته باشد که اثرات ثابت شده ای داشته باشد. بنابراین هرگز تنها بر اساس گفته های درمانگرتان تصمیم نگیرید و اثربخشی روش های پیشنهادی را ارزیابی کنید.

خطرات انرژی درمانی را بشناسید

از آنجایی که طب سنتی به طبع شما نزدیکتر است، ممکن است این اشتباه را نیز مرتکب شوید که این روش همیشه بهترین راه ممکن است و ضرر و زیان ندارد. اما انرژی درمانی یا طب سنتی (روش هایی مانند طب سوزنی و ماساژ) نیز می تواند مشکلات جدی ایجاد کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/energy-healing/

  • ۰۰/۰۹/۰۱
  • zahra farzane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی