مشاوره و هیپنوتیزم

  • ۰
  • ۰

لاغری

لاغری با ذهن

چگونه دوباره برنامه ریزی کنیم؟

تکرار یکی از ساده ترین راه ها برای برنامه ریزی ذهن است. چیزی شبیه ذکر کردن! باید 100 بار در روز تکرار کنید "چقدر لباسم گشاد است". آنقدر این کار را تکرار می کنید که ناخودآگاه دوباره برنامه ریزی می شود. یعنی برنامه ای را که به مرور زمان در آن قرار داده شده پاک می کند و یک برنامه جدید جایگزین آن می کند.

با این حال، مهمترین چیز این است که در وزن دلخواه خود باشید. حقیقت این است که تعیین وزن بهینه در ذهن شما یک تصمیم کاملا شخصی است و عوامل زیادی باید در نظر گرفته شود.

رازهای لاغری با ذهن

در این قسمت قصد داریم رازهای لاغری با ذهن را با شما در میان بگذاریم.
لاغری با ذهن با استفاده از تکنیک توت

تکنیک توت یکی از ساده ترین و در عین حال پیشرفته ترین و قدرتمندترین تکنیک هایی است که برای لاغری با ذهن وجود دارد. این تکنیک نه تنها در کنترل و اصلاح عادات بد غذایی به ما کمک زیادی می کند، بلکه می توان از آن در جنبه های مختلف زندگی و در بسیاری از واکنش های خودمان به محرک های محیطی استفاده کرد.

یکی از ویژگی های ذهن انسان این است که می تواند آغاز و پایان یک موضوع باشد. مثلا وقتی تصمیم می گیریم برای شام زرشک پلو با مرغ درست کنیم، تصویر زرشک پلو با مرغ در ذهن شکل می گیرد. مراحل تهیه آن را نمی بینیم. اما تصویر نهایی تصمیم ما به ذهن می رسد.

تکنیک توت بر اساس این تکنیک ذهنی است. در واقع تکنیک توت به ما این امکان را می دهد که با اتخاذ این طرز فکر، قبل از اقدام، نتیجه واکنش های خود را ببینیم و با تجزیه و تحلیل نتایج، بهترین واکنش خود را نشان دهیم.

تکنیک توت و لاغری را با قدرت ذهن تمرین کنید

این تکنیک بارها و بارها قبل از غذا خوردن تکرار می شود، به خصوص زمانی که سیر هستیم. تکرار تا زمانی ادامه می یابد که بتوانیم آن را در ذهن خود نصب کنیم و زمانی که واقعاً به آن نیاز داریم از آن استفاده کنیم.
مرحله اول

 چشمان خود را ببندید و خود را در مقابل کاسه ای پر از غذایی که دوست دارید ببینید.
مرحله دوم

 تصور کنید بتوانید استراحت کنید و از غذایی که دوست دارید لذت ببرید.
سطح سوم

حالا تصور کنید سیر شده اید اما می خواهید پرخوری کنید.
مرحله چهارم

در سمت چپ ذهن خود، خود را چاق، پف کرده و بیمار ببینید.
مرحله پنجم

حالا در ذهن خود از غذا فاصله بگیرید و تصور کنید که روی زمین دراز کشیده اید و پرخوری نمی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع:

 

https://taghirbavar.com/slimming-with-the-mind/

  • ۰۰/۰۹/۰۱
  • zahra farzane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی