مشاوره و هیپنوتیزم

  • ۰
  • ۰

انرژی درمانی در اصفهان

موارد استفاده از انرژی درمانی
* مسکن درد:

برای دردهای ناشی از صدمات فیزیکی و جراحی و سرطان، عصب و بدن ران، درد اندام، میگرن و سردرد، پریودهای دردناک، نورالژی (درد عصب سه قلو صورت) و ... از انرژی درمانی استفاده می شود. .

در مورد تسکین درد باید در نظر داشت که درد، یک بیماری، نمی تواند به این بیماری تبدیل شود و زمانی که بیمار از نظر موارد پاتولوژیک (مانند وجود تومور) معاینه می شود، باید این درد را درمان کرد.

آرامش:

انرژی درمانی برای کاهش استرس و اضطراب، استرس، هیجان، اضطراب، پرخاشگری، بی قراری و بیماری های ناشی از مواد مخدر.

سیستم انرژی درمانی شما چگونه است؟

پس از ورود انرژی، بخشی از انرژی که حدود ده درصد است، وارد عموم می شود و به سیستم سازی کل هاله و چاکرا و انرژی بیرونی و درصدی از انرژی میانی می پردازد.

و تا حدودی تاثیر تخصصی روی اعضا می گذارد. مقداری از انرژی پس از عبور به مغز بیمار از طریق مغز به بدن آسیب دیده می رسد. بخش انرژی به اندامی که بیمار مستقیماً وارد آن می شود آسیب می بیند. بخش خاصی از انرژی فرد با تأثیر بر کروموزوم ها و ژنتیک ژنتیکی بر بیماری ها تأثیر می گذارد.

راه های اصلی انتقال انرژی

- روش مستقیم:

در طول جلسه انرژی درمانی، درمانگر از طریق کف دست و چشم به بیمار انرژی می دهد. درمانگر به راحتی این انرژی را تا شعاع 15 متری از طریق دست ها با تماس با بدن بیمار یا بدون تماس منتقل می کند.

انرژی درمانی از راه دور:

درمانگر در یک جلسه حضوری چاکرای بیمار را آماده می کند. سپس فرد به صورت غیرحضوری در چندین جلسه با هماهنگی درمانگر در حلقه انرژی می نشیند و انرژی دریافت می کند.

- داروی آب:

از خواص آب می توان به خاصیت ذخیره و انتقال انرژی اشاره کرد. در یک قطره چکان پلاستیکی یا شیشه ای مقداری آب (حدود 30-20 سی سی) ریخته می شود و درمانگر با دستان خود به آن انرژی می دهد.

B از طریق انرژی باردار می شود. آب میوه را باید در یخچال و دور از نور و حرارت نگهداری کرد و نباید با اجسام فلزی تماس پیدا کند زیرا انرژی آن جذب فلز می شود. برای استفاده از آب دارویی باید به صورت قطره ای و به صورت مخصوص انجام شود. بیمار با هر دوز آب یک جلسه انرژی دریافت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/energy-healing/

  • ۰۰/۰۹/۰۲
  • zahra farzane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی