مشاوره و هیپنوتیزم

  • ۰
  • ۰

هیپنوتیزم در اصفهان

"زندگی همه چیز در مورد هیپنوتیزم است. یا شما هیپنوتیزم می شوید و اسیر این واقعیت هستید که محیط و دیگران همیشه به شما دیکته می کنند، یا شما دیکته می کنید و این واقعیت را ایجاد می کنید که دوست دارید در محیط و دیگران زندگی کنید. این مهم ترین واقعیت است. که می توانید از عملکرد کل زندگی خود بفهمید.»

یا خودت را هیپنوتیزم می کنی، یا دنیایت را!

یکی از مهمترین چیزهایی که در زندگی می توان به آن دست یافت این است که کل زندگی یک بازی هیپنوتیزمی باشد. هر لحظه، محیط بیرون و حتی همه، به روش های مختلف تلاش می کنند.آنها اطمینانی را که قرار است در آن زندگی کنید را تحمیل می کنند و دیکته می کنند و همه چیز را به شما نشان می دهند که گویی تنها حقیقت حقیقتی است که در آن زندگی می کنند. اساساً هر انسانی در حقایق موازی خاصی زندگی می کند و آنچه برای آنها «واقعی» است با دیگری کاملاً متفاوت است. به عنوان مثال، یکی ممکن است باور کند که پول سخت است، دیگری ممکن است معتقد باشد که یک رابطه عاشقانه خوب این روزها گیر نمی کند، دیگری ممکن است به شدت معتقد باشد که می تواند به آرزویی دست یابد که غیرممکن است، و خلاصه هر کسی است.

مجموعه ای از ممکن و غیرممکن و یک مجموعه واقعی را می پذیرد و تمام عمر خود را در آن می گذراند و به آن پایان می دهد. متأسفانه، به گفته او، تنها درصد کمی از کسانی که موفق می‌شوند، در ساختن آنچه می‌خواهند واقع‌بین هستند و بیشتر آنها فقط توسط دیگران و محیط به بردگی و هیپنوتیزم می‌شوند و یک عمر کنترل زندگی خود را از دست می‌دهند.

بنابراین، بسیار مهم است که به جای اینکه دنیا شما را هیپنوتیزم کند، واقعاً بخواهید در آن زندگی کنید. عملیات هیپنوتیزم در نهایت منجر به یک باور ناخودآگاه یا به عبارت دقیق تر به یک «واقعیت و حقیقت تجربی» می شود و اتفاقات زندگی شما شکل می گیرد! برای اینکه بتوانید خود را هیپنوتیزم کنید کافی است از ابزار ذهن استفاده کنید.

از خود به درستی استفاده کنید. تصویرسازی ذهنی (به طور مداوم، یعنی همیشه احساس واقعی بودن می‌کنم که می‌خواهم در آن زندگی کنم)، تمرکز آگاهانه (یعنی توجه خود را فقط بر روی شواهد می‌بینید) کاملاً به هر مدرکی که مقصد شما و دیگران را تضعیف کند. اصول خودباوری به نکاتی توجه می کند که می تواند در زندگی شما به تنهایی معجزه کند و شما را به همان واقعیتی برساند که می خواهید در آن زندگی کنید. این بزرگترین راز زندگی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/hypnosis/

  • ۰۰/۰۹/۰۳
  • zahra farzane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی